Vadovausimės šia iššūkių ir įspūdžių pilna dienotvarke:

Laikas Pirma diena Antra diena Trečia diena Ketvirta diena Penkta diena Šešta diena
07:00 – 08:00 Ryto pradžia – keliamės! Ryto pradžia – keliamės! Ryto pradžia – keliamės! Ryto pradžia – keliamės! Ryto pradžia – keliamės!

 

08:00 – 08:30 Mankšta pasirinktinai: bėgimas, aktyvi mankšta, kalanetika/pilatesas, 5 Tibeto pratimai

 

Mankšta pasirinktinai: bėgimas, aktyvi mankšta, kalanetika/pilatesas, 5 Tibeto pratimai

 

Mankšta pasirinktinai: bėgimas, aktyvi mankšta, kalanetika/pilatesas, 5 Tibeto pratimai

 

Mankšta pasirinktinai: bėgimas, aktyvi mankšta, kalanetika/pilatesas, 5 Tibeto pratimai

 

Mankšta pasirinktinai: bėgimas, aktyvi mankšta, kalanetika/pilatesas, 5 Tibeto pratimai

 

08:30 – 09:00 Maudynių ir poilsio laikas

 

Maudynių ir poilsio laikas

 

Maudynių ir poilsio laikas

 

Maudynių ir poilsio laikas

 

Maudynių ir poilsio laikas

 

09:00 – 09:45 Pusryčiai Pusryčiai Pusryčiai

 

Pusryčiai Pusryčiai
09:45 – 11:00 Protinis (IQ) ir fizinis (PQ) intelektas. Praktinė paskaita

 

Emocinis intelektas (EQ). Praktinė paskaita Dvasinis intelektas (SQ). Praktinė paskaita Pardavimų treniruotė Paskutinis stovyklos aptarimas
11:00 – 13:00 IQ ir PQ praktinis užsiėmimas Viešasis kalbėjimas. Praktinė paskaita

 

Pardavimai. Praktinė paskaita Išvykimo laikas

11:00 – 12:30

13:00 – 13:15 Pertrauka Pertrauka Pertrauka

 

13:15 – 14:00 Pietūs Pietūs

 

Pietūs Pietūs
14:00 – 14:30 Laisvas žaidimų ir poilsio  laikas

 

Laisvas žaidimų ir poilsio  laikas

 

Laisvas žaidimų ir poilsio  laikas

 

Laisvas žaidimų ir poilsio  laikas

 

14:30 – 16:30 Atvykimas į stovyklą, registracija         16:00-17:00 Karjeros plano sudarymas. Praktinė paskaita 2017-2020 metų CV ir darbo pokalbio tendencijos. Praktinė paskaita

 

Verslo kūrimas. Paskaita, diskusija Pardavimai Trakų mieste. Praktika
16:30 – 17:00 Įsikūrimas kambariuose Laisvas žaidimų ir poilsio  laikas

 

Laisvas žaidimų ir poilsio  laikas

 

Laisvas žaidimų ir poilsio  laikas

 

17:00 – 19:00 Networkingas.       Ateities profesijų tendencijos. Praktinės paskaitos

 

Mentorytė. Paskaita, supažindinimas su “Idialogue” platforma Diskusija su įvairių sričių profesionalais Finansinė laisvė. Praktinė paskaita Vakarienė Trakų mieste
19:00 – 19:15 Pertrauka Pertrauka Pertrauka Pokalbiai su tėvais

 

Pardavimai Trakų mieste. Praktikos aptarimas
19:15 – 20:00 Vakarienė Vakarienė Vakarienė

 

Vakarienė
20:00 – 20:30 Susipažinimo žaidimai Padėkos ratas vienas kitam Padėkos ratas vienas kitam

 

Padėkos ratas vienas kitam Padėkos ratas vienas kitam
20:30 – 21:00 Pokalbiai su tėvais Pokalbiai su tėvais Pokalbiai su tėvais

 

Pinigų srauto žaidimas

 

Pokalbiai su tėvais
21:00 – 22:00 Padėkos ratas vienas kitam, arbata kartu, ruošimasis poilsiui Naktinis žygis “Aš komandoje”

21:30-23:30

Svajonių vakaras: gyvenimo žemėlapis pagal “Lo Šo” kvadratą”. Kūrybinis užsiėmimas Pinigų srauto žaidimas

20:30-22:30

Uždarymo vakaras. “Latino” šokiai su profesionaliais šokių treneriais

 

22:00 – 07:00 Laikas poilsiui Laikas poilsiui nuo 23:30 Laikas poilsiui Laikas poilsiui nuo 22:30 Laikas poilsiui nuo 00:00

 

Nesikelsim auštant su rytiniais paukščiais, nes jie nepažįsta valandų ir yra nepatikimi žadintuvai. Geriau pasikliausime rytinio gongo dūžio garsais, kurie kvies pramerkti vieną akį, plačiai nusišypsoti ir pasilabinti su kaimynais.

Rytinės mankštos metu atiduosim duoklę kūnui. Išmankštinsim raumenis, išjudinsim kaulus ir išbandysim plaučių tūrio ribas, kvėpuodami grynu oru. Kas rytą galėsi pasirinkti tau tinkančią treniruotę:

Bėgimas su Simonu – rytinis bėgimas Trakų apylinkėse.

Aktyvi treniruotė su Simonu –  aktyvių pratimų treniruotė kūnui pabudinti ir sustiprinti.

Pilatesas/kalanetika su Ugne – šios mankštos metu atliekami tempimo pratimai. Tai rami, saugi mankšta, kurios metu dirba ne viena raumenų grupė. Puikus būdas suaktyvinti organizmą ir pasiruošti aktyviai dienai.

5 Tibeto pratimai su Algimante – kitaip vadinami jaunystės šaltiniu. Tai pratimai, stiprinantys pagrindinius kūno raumenis, gerinantys pusiausvyrą, skatinantys medžiagų apykaitą, pakelia energijos lygi, skatina pozityvų mąstymą ir bendrą lengvumo pojūtį.

 

Pusryčiams, pietums ir vakarienei skirsime po 45 minutes! Mokysimės valgyti iš naujo: lėtai kramtydami, lengvai bendraudami ir mėgaudamiesi mus supančia aplinka. Be telefonų rankose, bukų žvilgsnių atsispindinčių televizorių ekranuose ir be ausis deformuojančių ausinių. Atrodo lyg didžiulis Iššūkis? Nesijaudink – padėsime įveikti!

 

Dienos įgūdžių tobulinimo užsiėmimai – tai stovyklos vinys! Kuo daugiau jų sukalsime, tuo turtingesni grįšime. Užsiėmimų metu nebus laiko varnoms gaudyti ar avims skaičiuoti. Turėsi gerai paplušėti, kad gautum tai, dėl ko atvyksi – pasitikėjimą savimi, drąsą, laisvą bendravimą, pažintis (!), savo talentų ir stipriųjų savybių sąrašą, aiškų karjeros planą. Skamba puikiai? Tuomet nusišypsok – visa tai greitai bus tavo!

 

Aktyvų poilsį mes suprantame ne kaip pirštų barbenimą klaviatūroje, ištisinį „skrolinimą“ planšetėje ar trumpųjų žinučių rašymo varžytuves… Aktyvus poilsis pagal mus – tai nauji nuotykiai, potyriai ir nevaržomos emocijos! Tirsime vandens šlapumo lygį, kamuolių skraidymo trajektorijas, kojų pagreičius ir rankų ilgius. Kursime patikimas strategijas, vadovausimės žiniomis ir intuicija. Dar pakinkysime drąsą, apsiginkluosime stiprybe ir išgersime visas kantrybės taures – iki dugno!

 

Spėjam iš trijų kartų, kad po kiekvienos dienos įspūdžių bus sunku užmigti, bet visi žinome, kad geras poilsis lemia puikią kitos dienos savijautą. Todėl, atėjus poilsio metui, prašom nesekti vakarinių pasakaičių vadovams, bet užgesinti šviesas ir kristi į lovas. „Labanakt“